Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Carr Melissa G
(1)
Crowson Nicola
(1)
Farrelly Lorraine
(1)
Newell Lisa Hopkins
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Biznesplan
(1)
Handel detaliczny
(1)
Moda
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przewodnik po przedsiębiorczości modowej zagłębia się w kompleksowy, krok po kroku plan działań przedsiębiorczych, który bada, w jaki sposób koncepcje produktów modowych są tworzone, znakowane, pozyskiwane, wprowadzane na rynek, kierowane i sprzedawane. Każdy rozdział dostarcza niezbędnych narzędzi do skutecznego identyfikowania możliwości rynkowych, różnicowania produktów i wprowadzania na rynek nowej marki lub rozszerzenia marki w wielokanałowym środowisku detalicznym w celu osiągnięcia dochodowego biznesu. Studenci mody i aspirujący profesjonaliści w dziedzinie mody zdobędą krytyczną wiedzę biznesową i kreatywną, aby przenieść produkt od koncepcji do konsumenta – i nauczą się, jak uruchomić markę lub biznes modowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Buty/ Ubiór/ Biżuteria 35 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Representational techniques for architecture / Lorraine Farrelly, Nicola Crowson. - 2nd ed. - London ; New York ; : Fairchild Books, cop. 2015. - 184 s. : il. ; 23 cm.
(Basics Architecture)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Architektura 79 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej